#$#$#$#$#$#$

View previous topic View next topic Go down

#$#$#$#$#$#$

Post by UlrichVonJungingen on Sun Aug 02, 2015 12:57 pm

Składam wniosek o wyjazd gdzies razem za rok na np. tydzień :D
avatar
UlrichVonJungingen
Zaraza

Liczba postów : 81
Join date : 2015-07-20
Age : 20
Skąd : Warszawa

View user profile

Back to top Go down

Re: #$#$#$#$#$#$

Post by Maki-chan on Sun Aug 02, 2015 5:37 pm

Spoko, tylko gdzie? Ja jestem mieszczuchem, nienawidzę siedzieć na wsi. Chyba że będzie ~30C, piaszczysta plaża i dostęp do ciepłego morza / oceanu.
avatar
Maki-chan
ミュズのメンバー

Liczba postów : 169
Join date : 2015-07-20
Age : 22
Skąd : Otonokizaka Academy

View user profile

Back to top Go down

Re: #$#$#$#$#$#$

Post by UlrichVonJungingen on Sun Aug 02, 2015 7:26 pm

ja tez bym był za tym żeby to było morze a gdzie konkretnie to sie ustali za kilka mies
avatar
UlrichVonJungingen
Zaraza

Liczba postów : 81
Join date : 2015-07-20
Age : 20
Skąd : Warszawa

View user profile

Back to top Go down

Re: #$#$#$#$#$#$

Post by Maki-chan on Sun Aug 02, 2015 8:37 pm

To po co zakładać wątek teraz? kek.
avatar
Maki-chan
ミュズのメンバー

Liczba postów : 169
Join date : 2015-07-20
Age : 22
Skąd : Otonokizaka Academy

View user profile

Back to top Go down

Re: #$#$#$#$#$#$

Post by UlrichVonJungingen on Mon Aug 03, 2015 12:05 pm

statystycznie zanim wszyscy(czyli wiemy kto xd) zobaczą ten wątek minie kilka mies a zanim zaczniemy cos ustalać miną kolejne xd
avatar
UlrichVonJungingen
Zaraza

Liczba postów : 81
Join date : 2015-07-20
Age : 20
Skąd : Warszawa

View user profile

Back to top Go down

Re: #$#$#$#$#$#$

Post by Maki-chan on Mon Aug 03, 2015 12:47 pm

No i moje 30C oraz ciepłe morze implikują, że to nie może być w Polsce, a więc $$$$
avatar
Maki-chan
ミュズのメンバー

Liczba postów : 169
Join date : 2015-07-20
Age : 22
Skąd : Otonokizaka Academy

View user profile

Back to top Go down

Re: #$#$#$#$#$#$

Post by Ursus on Mon Aug 10, 2015 6:24 pm

Jak będzie dwóch kierowców to możemy samochodem pojechać pod namiot. Może być morze, ale zobaczycie wiadomości, żeby mieć miejsce trzeba je rezerwować ok 5 -6rano
avatar
Ursus
Głód

Liczba postów : 63
Join date : 2015-07-27

View user profile

Back to top Go down

Re: #$#$#$#$#$#$

Post by Maki-chan on Mon Aug 10, 2015 7:34 pm

Ale co, śródziemne? Bo to dość droga impreza. A jak polskie, to better don't count me in, bo w polszy kijowy klimat. Szansa, że takie coś jak jest od kilku dni trafi się akurat na nasz wyjazd jest bliska zeru.
avatar
Maki-chan
ミュズのメンバー

Liczba postów : 169
Join date : 2015-07-20
Age : 22
Skąd : Otonokizaka Academy

View user profile

Back to top Go down

Re: #$#$#$#$#$#$

Post by Ursus on Mon Jan 11, 2016 5:05 pm

Odnówmy temat, michał ma prawko itd. To będzie nasz pierwszy wyjazd, dlatego sugerowałbym Polske. Wiecie jak cos pójdzie nie tak, czy coś. łatwiej do domu wrócić. Po II primo najwygodniej bedzie podróżować w 4 osoby.
avatar
Ursus
Głód

Liczba postów : 63
Join date : 2015-07-27

View user profile

Back to top Go down

Re: #$#$#$#$#$#$

Post by UlrichVonJungingen on Thu Jan 14, 2016 6:57 pm

Panie co pan pierdolisz jak ja od lat jeżdżę pod namiot i jestem ok 10-11 to jest dużo miejsca(chyba ze chcesz jechać do molochów typu władek) a jak przyjedziemy w pon to tym bardziej :P
avatar
UlrichVonJungingen
Zaraza

Liczba postów : 81
Join date : 2015-07-20
Age : 20
Skąd : Warszawa

View user profile

Back to top Go down

Re: #$#$#$#$#$#$

Post by Maki-chan on Wed Jan 20, 2016 5:50 pm

Sugerowanie, że ktoś taki jak ja będzie chciał wyjść ze swojej jaskini, żeby zamieszkać pod namiotem. No i bez Sałaty nie jadę, bo nie będę miał w razie czego komu pierdolić o chińskich bajkach. I nie będzie 420.
avatar
Maki-chan
ミュズのメンバー

Liczba postów : 169
Join date : 2015-07-20
Age : 22
Skąd : Otonokizaka Academy

View user profile

Back to top Go down

Re: #$#$#$#$#$#$

Post by UlrichVonJungingen on Sun Jan 24, 2016 7:08 pm

Panie co pan gadasz jedziemy xd biere przenośny grzejnik to se wrzucisz do namiotu i bedziesz mial 20+ °C, biere tez "5" os namiot w ktorym zmieści sie 7 os i z przedsionkiem w ktorym zmieści sie stol i krzesełka wiec nawet jakby padalo to mamy gdzie pic/robic cokolwiek btw to tylko tydz bez chińskich bajek wiec yolo
avatar
UlrichVonJungingen
Zaraza

Liczba postów : 81
Join date : 2015-07-20
Age : 20
Skąd : Warszawa

View user profile

Back to top Go down

Re: #$#$#$#$#$#$

Post by UlrichVonJungingen on Sun Jan 24, 2016 7:08 pm

Chyba ze se je ściągniesz co tez robisz
avatar
UlrichVonJungingen
Zaraza

Liczba postów : 81
Join date : 2015-07-20
Age : 20
Skąd : Warszawa

View user profile

Back to top Go down

Re: #$#$#$#$#$#$

Post by Maki-chan on Sun Jan 24, 2016 10:26 pm

avatar
Maki-chan
ミュズのメンバー

Liczba postów : 169
Join date : 2015-07-20
Age : 22
Skąd : Otonokizaka Academy

View user profile

Back to top Go down

Re: #$#$#$#$#$#$

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum